Martins Fesleitners

Dzimis Vīnē 1964.gadā.

Ieguvis Maģistra grādu uzņēmējdarbības pārvaldībā, 10 gadu pieredze japāņu digitālās attēlošanas uzņēmumā kā projektu vadītājam Austrumeiropā, vēlāk kā mārketinga direktoram Austrijā, līdz 1999.gadam, kad viņš nodibināja hi-pe.at. Viņa uzņēmums nodarbojas ar informācijas dizainu projektu zīmolvedībā, sadarbības tīklu attīstībā un kopienu veidošanā. Martins ir valdes loceklis Starptautiskajā Informācijas dizaina institūtā un designaustria. Viņš pasniedz informācijas dizainu Vīnes Sigismunda Freida Psiholoģijas universitātē un Donavas universitātē Kremsā, labprāt darbojas Eiropas Dizaina balvas žūrijā un aizraujas ar japānu dizainu, kā arī itāļu espresso.



Pelēkie Zirņi – mēs iemērcam zirņus ūdenī iepriekšējā dienā. Dizaina loma kultūras mantojuma pieejamībā un popularizēšanā.

Mantojums ir visapkārt. Vai mēs esam tam atvērti? Vai esam spējīgi to atpazīt, un ja tā – vai esam aicināti mijiedarboties? Un visbeidzot, vai tam ir saikne ar mūsdienu apstākļiem un situācijām? Kāda būtu dizaina loma - definēt un piedāvāt platformu, skatuvi un saskarsmes punktus? Sasaistīt kultūras mantojumu un nākotnes iespējas fiziskā, intelektuālā un, galvenais, emocionālā veidā. Izmantosim to, kas jau ir, lai radītu to, kam jābūt.